وبلاگ مهندس شهرآشوب

اگر مهندس محیط زیست یا عمران هستین، اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور رو دارین یا حتی به این موارد علاقه‌مندین، جای درستی اومدین

وبلاگ مهندس شهرآشوب

اگر مهندس محیط زیست یا عمران هستین، اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور رو دارین یا حتی به این موارد علاقه‌مندین، جای درستی اومدین

وبلاگ مهندس شهرآشوب

سلام. من میثم شهرآشوب هستم. دانشجوی کارشناسی‌ارشد رشته‌ی مهندسی عمران - محیط زیست. در حال حاضر دهه‌ی سوم زندگی خود را سپری میکنم و مشغول تدریس در رشته های نقشه کشی و معماری میباشم. هدفم از ساخت این وبلاگ ارائه مطالب مرتبط با اپلای کردن و ادادمه تحصیل در خارج از کشور، مهندسی محیط زیست، عمران، معماری و نقشه کشی است و تلاش میکنم تا حد ممکن محتوای مطالب را خودم تولید کنم. برای بهتر بودن و رشد روزافزون تمام تلاش خود را میکنم و انتقادات و پیشنهادات شما را هموار کننده‌ی این مسیر میدانم.از حسن توجه شما ممنونم. لطفا نظرات و درخواست ها و مشکلات خود را با من درمیان بگذارید.

ResearchGate - ‌Linkedin - ‌‌ ‌ Google Scholar ‌ Publons- Academia -

دیکشنری تخصصی معماری و همچنین عمران یک دیکشنری برای هنرجویان، دانشجویان و مهندسان معماری و عمران می باشد که به دو حالت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی است که می توانید بسیار مفید و پرکاربرد باشد. این برنامه قابلیت تلفظ کلمات را نیز داراست و با دایره لغات وسیع خود ، نیازهای مهندسین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز را به طور کامل برطرف میکند.

این نرم افزار توسط گروه معمارباشی توسعه یافته است.

دیکشنری تخصصی معماری و عمران برای اندروید - وبلاگ مهندس شهرآشوب

ویژگی ها:

  • ترجمه بیش از 14500 لغت تخصصی در زمینه معماری و عمران
  • قابلیت جستجو در میان لغات به دو زبان انگلیسی و فارسی
  • قابلیت تلفظ کردن لغات به صورت صوتی
  • وجود فونتیک لغت انگلیسی به صورت نوشتاری
  • قابلیت جستجو در گوگل برای لغت مورد نظر
  • قابلیت اضافه شدن یا پیشنهاد دادن تغییر در معنی کلمه به صورت آنلاین

برای دانلود دیکشنری تخصصی معماری و عمران برای اندروید از وبلاگ مهندس شهرآشوب  روی لینک زیر کلیک کنید.

نظرات  (۰)

اولین نظر رو شما ثبت کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Check Page Rank