وبلاگ مهندس شهرآشوب

اگر مهندس محیط زیست یا عمران هستین، اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور رو دارین یا حتی به این موارد علاقه‌مندین، جای درستی اومدین

وبلاگ مهندس شهرآشوب

اگر مهندس محیط زیست یا عمران هستین، اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور رو دارین یا حتی به این موارد علاقه‌مندین، جای درستی اومدین

وبلاگ مهندس شهرآشوب

سلام. من میثم شهرآشوب هستم. دانشجوی کارشناسی‌ارشد رشته‌ی مهندسی عمران - محیط زیست. در حال حاضر دهه‌ی سوم زندگی خود را سپری میکنم و مشغول تدریس در رشته های نقشه کشی و معماری میباشم. هدفم از ساخت این وبلاگ ارائه مطالب مرتبط با اپلای کردن و ادادمه تحصیل در خارج از کشور، مهندسی محیط زیست، عمران، معماری و نقشه کشی است و تلاش میکنم تا حد ممکن محتوای مطالب را خودم تولید کنم. برای بهتر بودن و رشد روزافزون تمام تلاش خود را میکنم و انتقادات و پیشنهادات شما را هموار کننده‌ی این مسیر میدانم.از حسن توجه شما ممنونم. لطفا نظرات و درخواست ها و مشکلات خود را با من درمیان بگذارید.

ResearchGate - ‌Linkedin - ‌‌ ‌ Google Scholar ‌ Publons- Academia -

جدول اشتایل مقاطع فولادی یکی از ابزارهای دست طراحان و محاسبان ساختمان است که بدون وجود این جدوله وقت با ارزش بسیار زیادی را از دست میدهند.درجدول اشتایل مشخصات مقاطع مختلف از جمله نبشی، تیرآهن، ناودانی و ... که شامل شعاع ژیراسیون، جرم مخصوص، ممان اینرسی، ضخامت مقطع، مساحت مقطع و ... می شود ارائه می گردد.نسخه اکسل (Excel) جدول اشتال در ادامه تقدیم میگردد.


مطالب مرتبط : دانلود نسخه پی دی اف (PDF) جدول مشخصات مقاطع فولادی سازه ای ( اشتال - Stahl )


برای دانلود فایل اکسل (Excel) جدول مشخصات مقاطع فولادی سازه ای ( اشتال - Stahl ) از وبلاگ مهندس شهرآشوب روی لینک زیر کلیک کنید.

نظرات  (۰)

اولین نظر رو شما ثبت کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Check Page Rank